Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2011 14:11 - Румяна, Румяна ти отиде си млада, а беше така засмяна !
Автор: pin777 Категория: Други   
Прочетен: 1348 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 На 30 юли 1999 година  си отиде Румяна. 

РУМЯНА ЗА СЕБЕ СИ

* Аз изповядвам християнските добродетели и морал, но смятам, че вярата дава свобода на човешкия дух, а религията го поставя в рамките на забраните. Затова е добре всеки сам да си избере своите морални норми и да се чувства конфортно с тях.
* Човек трябва да си остане земен, докъдето и да е стигнал. Познавам всички човешки потребности, разбирам хората и техните дребни радости.
Радвам се, когато срещам спокойни и усмихнати хора. Обичам да наблюдавам животните, защото те са чисти и благородни. Обичам птиците, обичам слънцето, обичам Бог и децата.

* Моето семейство ме възпита в много строг морал, затова обичам чистото в човека.
* Работата ми доставя удоволствие. Работя с голяма любов. Никога не съм била капризна, разглезена. Мога да си позволя някои удоволствия, защото много се трудя. Нищо не се получава даром. И аз много съм страдала от нямане, но мисля, че ще дойде ден всички да са задоволени.
* Поддържам се най-вече с добро настроение. Обграждам се с приятни хора, премахвам дразнителите, зареждам се само с положителни емоции.
* Баладите, които съм изпяла са моята душа. Няма случайна дума в моите текстове, всичко е излязло от сърцето ми.
* В музиката виждам картини. Тя е едно изживяване, което искам да споделя с хората.
* Образованието, музикалната култура помагат да осъществиш целите си. Но дарбата е нещо, което не може да се формулира.
* Не обичам завистта, тя ми е чужда. Неслучайно съм изпяла песента "Обичам да живея" - това е моето послание към всички. Искам хората да се обичат, да няма завист, да няма злоба, да не си създаваме взаимно неприятности. Да направим живота си хубав.

Текста е от :  
http://www.vmusic.bg/artist/%D0%A0%D1%83%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0/article

Нейните песни :            

http://vbox7.com/play:mfb55b6365

http://vbox7.com/play:118799d53f

http://vbox7.com/play:m515ddf11f

http://vbox7.com/play:6229c1a64b




Поклон пред паметта и ! 



Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pin777
Категория: Други
Прочетен: 430025
Постинги: 235
Коментари: 469
Гласове: 1371
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930