Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2011 19:37 - Може би трябва да вземем пример от Сърбия ?
Автор: pin777 Категория: Други   
Прочетен: 2872 Коментари: 12 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 И да забраним честването на една позорна дата - а именно - честването на смъртта на един велик българин - Васил Левски !

Що за хора биха празнували смъртта на техен сънародник - само хора със капаци на очите ...



Гласувай:
3



1. анонимен - Napalno podkrepqm!!!
19.02.2011 20:19
Napalno podkrepqm!!!
цитирай
2. iliada - НЕ СЪМ СЪГЛАСНА С НАПИСАНОТО !
19.02.2011 21:39
ДНЕС НИЕ НЕ ЧЕСТВАХМЕ , А ОТБЕЛЯЗВАХМЕ ЕДНА ТРАГИЧНА ДАТА В ЖИВОТА НА ЦЯЛ ЕДИН НАРОД.
ОТБЕЛЯЗАХМЕ ЕДНА ОГРОМНА ЗАГУБА,КОЕТО Е НАПЪЛНО НОРМАЛНО СТИГА ДА МОЖЕ ДА СЕ ОЦЕНИ ТЯ В ЦЯЛОСТ И ОТ ВСИЧКИ ЧЕСТНИ ХОРА С ДОБРИ И ОБИЧАЩИ СПРАВЕДЛИВИ СЪРЦА.
ТРЯБВА ДА ИМА ТАКИВА ДАТИ ЗА ДА СЕ ОБЪРНЕМ НАДЗАД И ДА НЕ СЕ САМОЗАБРАВЯМЕ ,ДА СЕ НАУЧИМ ДА ЦЕНИМ СТОЙНОСТНИТЕ ,ЧЕСТНИ И ПОЧТЕННИ ХОРА ,ДА СИ ПРИПОМНИМ ТЕХНИЯ ПОДВИГ И ДА СЕ ЗАМИСЛИМ НАЙ- МАЛКО НАД ВЪПРОСА -"АБЕ ,КАКВО НАПРАВИХ АЗ ЗА ТОЗ НАРОД И ТАЗ РОДИНА,ЗА МОЯ СТРАНА ,ЗА МОИТЕ РОДИТЕЛИ ,ЗА МОИТЕ ДЕЦА ?"

Извинявам се ,ако съм се натрапила с мнението си............и съзнавам ,че ще има хора които не ще се съгласят с мен..........
цитирай
3. pin777 - Така е да , съгласен съм
19.02.2011 22:00
Но не съм съгласен с датата - обесването да се чества и да се покланяме и припомняме това което е направил апостола. Все пак той не е някакво жертвено агне. Трябва да се гордеем с това, което е направил, не със смъртта му.
цитирай
4. sande - Санде -Не се чества, не се празнува, а се прави поклонение ...
20.02.2011 04:15
Плачи! Там близо край град София

стърчи, аз видях, черно бесило,

Няма нищо лошо. Васил Левски - Апостола влиза в българската история не с рождението си, не с рождената си дата, а със трагичаната си смърт. От бесилката, "близо там край град София" - в историята.
Това трябва да се помни. Това е датата за поклонение.
Всеки се е родил.
Но как е умрял?
Това казва всичко.


и твой един син, Българийо,

виси на него със страшна сила.

Извинявам се. Не давам никому акъл. Споделям.
Като с приятели.

цитирай
5. pin777 - Съдейки от това, което знам и съм чел за апостола
20.02.2011 07:26
едва ли би се 'зарадвал' ако можеше да разбере с какво го почитат.
По ми се струва, че би одобрил друга дата за неговата почит. А това, че ние го почитаме на датата на смъртта му едва ли би било приятно за който и да е човек. Просто така си мисля. Това, че се почита апостола на датата на обесването му от доста време насам не прави автоматично тази практика добра и правилна. И с тази теория 'влиза в историята с неговото обесване ... и т.н.т ' изобщо не съм съгласен.
Влиза в историята с действията си, организирайки комитети и кръстосвайки страната надлъж и шир с огромна вяра и непоколебим дух в това, което прави. С вярата, че тази страна ще стане страна достойна за сравнение с другите европейски държави. Страна свободна и с правова система безкрупулна и справедлива.... Явно не сме разбрали правилно делото и саможертвата на може би най-великия Българин от новата ни история...
цитирай
6. iliada - Ще отговоря и тук.-
20.02.2011 09:02
pin777 написа:
Но не съм съгласен с датата - обесването да се чества и да се покланяме и припомняме това което е направил апостола. Все пак той не е някакво жертвено агне. Трябва да се гордеем с това, което е направил, не със смъртта му.

оценяваме загубата едва когато е налице за съжаление............
цитирай
7. pin777 - Аз оценявам Васил Левски само с полза за България !
20.02.2011 09:18
Ясно, разбирам позицията ти. Но аз не го определям като загубен или загуба за нацията. Явно там е грешната представа за значимите хора на България. Правим им оценка след като умрат. Не съм против отдаване на нужната почит, а против датата - неговата кончина.
цитирай
8. iliada - Ясно, разбирам позицията ти. Но аз ...
20.02.2011 20:33
[quote=pin777]Ясно, разбирам позицията ти. Но аз не го определям като загубен или загуба за нацията. Явно там е грешната представа за значимите хора на България. Правим им оценка след като умрат. Не съм против отдаване на нужната почит, а против датата - неговата кончина.[/quote
цитирай
9. iliada - Мислех,да пиша нещо и бях се отказала,но явно трябва да продължа по обективни причини:)))))))
21.02.2011 10:48
iliada написа:
[quote=pin777]Ясно, разбирам позицията ти. Но аз не го определям като загубен или загуба за нацията. Явно там е грешната представа за значимите хора на България. Правим им оценка след като умрат. Не съм против отдаване на нужната почит, а против датата - неговата кончина.[/quote

Аз всъщност смятам,че да загуби народа такъв водач в силата си и тогава и сега си е голяма загуба!Щом като е бил човек с такъв потенциал и е дал тогава толкова много на народ и Родина ,той обезателно е могъл да даде още много.....
Такива хора ,родолюбци и борци не се раждат всеки ден.................
цитирай
10. pin777 - Естествено, че е могъл да даде още и много.
21.02.2011 20:49
Въпроса е че е дал достатъчно и прекалено даже. И трябва да оценяваме и да го помним ние и поколенията след нас с именно това. А не да се помни само датата на обесването. Мислех, че съм го казал, но е възможно да се е получило не дотам разбираемо.
цитирай
11. drugi - Сърбите не са пример за подражание
13.03.2011 13:18
Тяхната комплексарщина е потресаваща.
http://drugi.blog.bg/hobi/2011/02/19/srbski-sindrom-na-omrazata.689533
цитирай
12. pin777 - Нямах предвид буквално...
14.03.2011 11:04
Ясни са ми.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pin777
Категория: Други
Прочетен: 428122
Постинги: 235
Коментари: 469
Гласове: 1371
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031