Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2010 11:40 - След турското идва и циганското робство...
Автор: pin777 Категория: Други   
Прочетен: 720 Коментари: 2 Гласове:
6



В собствената ни държава да оставаме чужди и без права. След циганите сега и ние трябва да си търсим правата в Страсбург. ...


"Всяка вечер е така. И ние сме в беда. Не знам как не ме пребиха и мен", разказва пред PRO.BG шофьорът

"Всяка вечер е така. Създават проблеми на пътниците, дърпат ги, но те си мълчат. Водачите си мълчат и си карат. И ние сме в беда. Не знам как не ме пребиха и мен", казва още той.

Роми пребиха пътник, пушат в автобуса
13.07.2010 09:56

В София младежи от ромски произход пребиха пътник в автобус, защото им направил забележка, че пушат в автобуса. Инцидентът е станал снощи, съобщава телевизия PRO.BG.

Около 23 ч. по време на последния курс по линия 309, в автобуса се качили група роми. За да пътуват в пълен комфорт си запалили и по цигара. Един от пътниците им направил забележка.

"Те директно му налетяха и започнаха да го бият. Аз спирам и при отварянето на вратата те даже се опитаха да го издърпат навън. Пребиха го от бой", разказва шофьорът на автобуса.

"Запалиха вътре някаква цигара. Дали беше трева, беше нещо отвратително. Направих им забележка - те се юрнаха всички и започнаха да ме бият. За да се защитя извадих служебния си пистолет, той е газов, стрелях във въздуха", обясни пострадалият Горан Торньов.

Ромите избягали, а шофьорът на автобуса извикал полиция и линейка. След преглед в "Пирогов", пострадалият Горан вече си е вкъщи.
още по темата




Откраднати са обаче чантата му с лични и фирмени документи.

Линия 309 е една от най-проблемните, признава шофьорът на автобуса. Тя обхваща участъка от Сточна гара до ж.к. "Люлин" и няколко от спирките й са край ромски махали.

"Всяка вечер е така. Създават проблеми на пътниците, дърпат ги, но те си мълчат. Водачите си мълчат и си карат. И ние сме в беда. Не знам как не ме пребиха и мен", казва още той.
По непотвърдени данни полицията е заловила нападателите, информира PRO.BG.

 

Източник: PRO.BG

 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. desozz - Докато не разрешат
13.07.2010 17:08
свободното носене на огнестрелно оръжие за Българи и не се почне масов отстрел на подобни изверги няма да има оправия.Мангалите са срахливци и само чрез страх може да ги държим в гетата.Не съм расист и не ми пречат.Но когато почнат да прекаляват и намен ми идва до гуша.И време е правителството да обяви оня хелзински комитет за незаконен.
цитирай
2. vselena777 - Не съм
14.07.2010 12:17
много съгласна с теб - десоз- за носенето на оръжие. От гледна точка на защита да, но нали се сещаш българинът какъв манталитет има и повечето какви са - неспокойни, не се съобразяват и ще стане такова стреляне по улиците, че.....
Да, и аз не съм расистка, но те вече прекаляват- правят си каквото си искат и никой не им пречи, просят, крадат, пребиват, убиват.....Строги мерки трябв ада се вземат и не само към циганите, а към всички....

А и з апомощите дето взимат и майченските - вместо тези пари да отивам на друго място, ние ад ги съжаляваме , че живетя а катуни и имат по 10 деца и нямат с какво да ги хранят- ами да не раждат бе.....

Сега пак се сещам з апредаването на Ани Цолова на 1-ви юни, само края му гледах, но....Сиропиталищата са пълни с цигани...., да децата не са виновни, но те си имат гена да станат като родителите си /повечето де/ и отделно като нямат възпитание, топлина и обич и ....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pin777
Категория: Други
Прочетен: 430097
Постинги: 235
Коментари: 469
Гласове: 1371
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930